If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

onsdag 5. oktober 2011

Vinflaskepose


I lengre tid har jeg hatt lyst til å sy en vinpose, men i mangel på mønster har jeg liksom ikke kommet igang...
men så kom jeg på en lys idè.
Jeg kunne jo bare bruke stort sett samme mønster som når jeg syr te-lysposene. 
Som sagt, så gjort!!
Reultatet ble en enkel vinpose som er foret med ensfarget stoff. En lekker dame fra Loralie design tok seg jo ganske godt ut på posen:)

Kom til å tenke på at slike poser også kan pynte opp andre flasker som f.eks soyaolje, rapsolje, olivenolje....



Ann J

1 kommentar:

  1. Hei. Så artig at du vil følge bloggen min! Nå har jeg tittet litt rundt her og er imponert over det jeg ser, lekre klær, flotte votter (helt min stil), osv, osv. Jeg legger til deg også! hilsen Siri:-)(tolgens)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!