If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

tirsdag 10. januar 2012

ÅRETS JULEGAVE


Tenk å være så heldig å få et hekla pledd i julegave. 
Dette fikk vi av Rikke, vår eldste datter som er 22 år.
Lite visste jeg at hun tok hintet da jeg ymta frempå om at jeg ønska meg et hekla pledd :-)
Nydelige, avstemte farger som passer perfekt til sofaen vår.
Er det rart jeg ble satt helt ut....... ?


Etter hvert har jeg skjønt at jenta har arvet mine interesser for håndarbeid og gleden av å skape noe med hendene. Jeg syns selvfølgelig det er kjempegledelig!!! 
Så får jeg bare leve med at yngste datter ikke helt deler denne interessen, men derimot har arvet sin fars interesse for idrett:-))






Ann J

4 kommentarer:

  1. Oi for et flott pledd! Nydelige farger. :) mvh Torill

    SvarSlett
  2. Du, æ har hatt den yngste i k&h, og Æ huska ka ho fikk i karakter!! Pleddet var kjempefint, så æ trur at håndarbeidsinteressen har begge to arva...

    SvarSlett
  3. Du har helt sikkert rett, Gudrun - bare at den yngste foreløpig ikke har så lyst med håndarbeid, men det kommer etter hvert skal du se :))

    SvarSlett
  4. Nydelig teppe! Dette blir arvegods. :-)
    Jeg fikk et slikt teppe fra min mor for lenge siden.
    Det gikk videre til datteren min, som tryglet om å få det.
    Det er så kjekt å se at gamle tradisjoner innen husflid nå tas opp igjen av de unge.

    Ha en fin og kreativ uke, Ann Jorunn!

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!