If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

lørdag 18. februar 2012

Klovnene mine


Inspirert av Marianne Aulies herlige klovnebilder, fikk jeg en lysende idè om å male mine egne klovnebilder. 
Hadde liggende noen lerret som aldri ble brukt, og oljemaling hadde jeg også. Og dermed var jeg igang...




Om Aulie hadde sett kunstverkene mine hadde kanskje gråten tatt henne - men hun trenger iallefall ikke frykte for at jeg skal gå henne i næringen :))))




Ann J

5 kommentarer:

  1. Er imponert, så flink du er!! Skulle gjerne hatt disse på veggen ;O)


    klem
    -ser at du har slike verifiseringsord før vi får kommentert..gjør det vanskelig å legge igjen en hilsen ...

    SvarSlett
  2. Hmmm...verifiseringsord - skjønner ingen ting. Hvordan kan
    jeg få kvitta meg med det da?
    Vet du om jeg har hatt det hele tiden eller kan det være noe som har oppstått nå nylig. Jeg endra litt farger og utforming på bloggen i går. Kan det være noe som kom i den forbindelse, mon tro??

    Takk for at du tipser meg om det:)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!