If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

søndag 25. mars 2012

Nye stoffer

Jeg har vært på opphørssalg på Poulsson og fikk med meg en hel pose med stoffer med ulike motiver og i ulike kvaliteter. Noen av stoffene er i kraftig kvalitet og passer utmerket til "brødkurver".
På tross av at det er søndag har jeg både vasket og strøket første ladning. Resten tar jeg i morgen. Gleder meg veldig til å begynne å sy, men ikke i dag. Det er jo søndag!!


Av en eller merkelig grunn snus noen av bildene mine på hode når jeg legger de inn her. 
Det samme skjedde med ett av bildene jeg la til i forbindelse med montering av strikka genser.
Jeg skjønner ingen ting - prøvde til og med å rotere bildet i albumet mitt før jeg la det inn. Tenkte at det da ble rett vei, men neia. Bildet ble opp-ned, det også :(


Ann J

2 kommentarer:

  1. Hei Ann Jorunn. Takk for hyggelige kommentarer inne på bloggen min.
    Dette var flotte stoffer. Gleder meg til å se hva du syr av dem :-)

    Ha en super søndag :-)

    SvarSlett
  2. Hei. Nye stoffer gjør at det kribler i fingra mine! Her var det mye fint, og jeg er enig med deg: Dette kan det bli mange, fine brødkurver av! God ettermiddag ønskes fra Siri:-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!