If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

fredag 20. april 2012

Forandring fryder

Takk og pris for at jeg fikk bestilling på en fleecekjole!!

Det var på tide at jeg fikk brukt symaskinen til noe annet enn bare toalettmapper, for i den siste tiden har mappene opptatt hele syrommet.
Det kjentes godt å sy fleeckjoler igjen. Hadde storproduksjon i høst, men så har fleecstoffene ligget i dvale - helt til i går.  

Jeg håper at jenta som får denne blir fornøyd. 
Hun ønska rosa hjerter, og da ble den slik:)








Ann J

4 kommentarer:

  1. Nydelig fleeskjole du har laget. Hjertene ble prikken over i en :-)'
    Ha en fin helg ...

    SvarSlett
  2. Denne kjolen var nydeleg. Så flink du er :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin fleecekjole, men jeg er mest imponert over at det går an å lage sååå fine toalettmapper av, etter min mening, ikke så pene stoffprøver. Du er virkelig kjempeflink! Toalettmappa med "mannen fra havet" likte jeg også veldig godt! Riktig god helg! :o)

    SvarSlett
  4. Du verde, for ei lekker kjole du har sydd. Det er maaaange år siden jeg laget klær og jeg ser jo at verden han gått videre gitt...hehe...Tok frem noen gamle mønster fra 80 tallet og det er til å få seg en god latter av :-))

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!