If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

fredag 27. april 2012

Nåleputer

Etter at jeg hadde sydd disse tepose-mappene hadde jeg ikke hjerte til å kaste de små bitene som ble igjen. Spørsmålet var bare: "hva kan jeg få til av disse bitte små bitene..."?
På boggen til Timotei kom jeg over nåleputer, laget av stoffrester og noen nydelige små broderier.
Så da fikk jeg idè om hva jeg kunne bruke de små stoffbitene mine til:)



Det er ikke mye håndbroderi her, men maskinbroderi duger, det også:)


Ann J

4 kommentarer:

  1. De ble også fine!! Du må lage deg en liste eller ei idebok med ting du kan sy. Den kommer etter hvert til å bli særdeles lang. Jeg har ikke sydd den siste uka, og ikke strikket heller, tenk det....

    SvarSlett
  2. Kom tilfeldig forbi...
    Det var en god ide å bruke broderirester til nåleputer!
    Hilsen fra Nord-Troms!

    SvarSlett
  3. Du er jammen flink som nytter så små stoffrester! Tusen takk for koseleg kommentar i bloggen min. Bokstavane på babyteppet er handsydde/stitchery. Handsaum er kjekt, det likar eg godt sjølv om det går seint!

    SvarSlett
  4. Så mange flotte toalettmapper, da! Syns du er fantastisk flink med farger.
    Tusen takk for koselig hilsen! Håper du får en kjempefin tur til syden. Det er så deilig å komme bort litt.
    Klem fra Torunn

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!