If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

fredag 15. november 2013

Jeg er klar til å møte stormen

Det melder sterk storm oppover hele kysten langs norges land, nå til helga. 
Det betyr at vi som bor i Vesterålen, nærmere bestemt Bø i Vesterålen, vil få kjenne på stormen utover dagen og natta.

Jeg har forberedt meg. I kjelleren fant jeg et stort Norgesglass. Ble gledelig overraska. 
Jeg visste ikke at jeg hadde det, og jeg aner ikke hvor det er kommet fra, men plutselig stod det på ei hylle i kjellerboden da jeg gjorde "julevasken" her om dagen.


Nå er Norgesglasset pynta med litt blonder og ei snor som jeg festa et hjerte på. 
Med levende lys og pynt på glasset ble det da riktig så koselig :)

Jeg var ikke usein å komme meg på posten da jeg fikk hentemelding fra de.
To Tilda bøker med masse juleinspirasjon er blitt mine :)

Så nå er jeg klar for å møte stormen, med levende lys i Norgesglasset og godt lesestoff!!

Ønsker alle ei riktig god helg.


Ann J

2 kommentarer:

  1. Ja, nu e han kje fys! Vi får jo fjorden rett inn på stuevinduene. Han skal visst bli verre! Fint med det norgesglasset. Jeg har ett med gamle nøkler og ett med sandkakeformer i kjøkkenvinduet. God helg, dere!

    SvarSlett
  2. Herlig med ruskevær! Jeg har fått rydda i strikkeoppskrifter, da parabolen ikke har funnet noen signaler i uværet. Greit det, får gjort ting man ellers ikke ville prioritert:)
    Norgesglass er jo en flott oppfinnelse. Kan brukes til mye. Og så enkelt og fint kan det gjøres, som du har gjort:) Det blir nok mange "lyslykter" av alle Norgesglassene vi fant i oppryddinga på Hole, en gang i framtida!

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!