If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

tirsdag 19. november 2013

Min aller første Tilda-dukke

Nå har jeg fått min første bok med Tildas venner. Siden det nærmer seg jul, ble det boka JUL med Tildas venner. Jeg ble inspirert og fikk veldig lyst å sy ei Tilda-dukke.
Her er resultatet


Det ble en engel :)


Jeg har brukt restestoffer som lå i stoffhylla. Skulle hatt et litt mørkere stoff til kroppen, men det får bli på neste Tilda dukke - som kanskje kan bli en nisse...


Ann J

5 kommentarer:

  1. Den var flott engelen du har laget ,har nettopp fått øynene opp for Tilda selv , mange flotte ideer der :)

    SvarSlett
  2. Det var en ljuvligt vacker Tildaängel!
    Den kommer Du nog att "plocka" fram varje julhelg fram igenom, tror jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Dem er så herlige disse Tildadukkene! Din var veldig fin :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!