If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

lørdag 19. april 2014

Toalettmapper for enhver smak

Etter at jeg ble inspirert av mappene jeg så på bloggen hos Liv i hus har jeg sydd et lite lager med toalettmapper i ulike størrelser. Jeg har fått brukt masse stoffbiter som jeg har hatt liggende veldig lenge. Dette er ensfargede stoffbiter i blandingslin som jeg en gang har fått fra en gardinbutikk som hadde opphørssalg. Endelig fikk jeg brukt disse bitene til noe nyttig.



   






Nå tror jeg at jeg skal ta en liten pause fra å sy toalettmapper, men jeg ser ikke bort fra at det blir flere mapper etterhvert siden jeg mange stoffbiter igjen på "lager".

FORTSATT GOD PÅSKE

3 kommentarer:

  1. Fine toalettmapper :)) Fortsatt God Påske

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte toalettmapper. Litt annerledes og superflotte

    SvarSlett
  3. Så fine de ble, Ann Jorunn :-)
    Artig å se mønsteret i bruk!
    Takk for at du viser til bloggen min :-)
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!