If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

torsdag 15. januar 2015

Strikkepinnemappe i ny drakt

Jeg har sydd en del strikkepinnemapper tidligere, men denne modellen har jeg ikke sydd før.


Jeg ble inspirert av mappene jeg så på Tante Poses Quilteblog.
Dette er en enkel måte å sy strikkepinnemapper på og så er de veldig kjekke å bruke til strikkepinnene - og de rommer veldig mange!!


Stoffet på mappene over har jeg kjøpt på Ikea. 
Mappene er foret med bomullstoff og vattert med tynn bordvatt.


Dette stoffet er kjøpt på Stoff og Stil.

Ann J

2 kommentarer:

  1. Kor stilig de va! :-) La min elsk på de øverste, men alle va fin :-)

    SvarSlett
  2. Ja, de var kjempefine. Godt at du ikke mistet symotet i symaskinsykdomsperioden...

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!